Ledigt jobb som affärskoordinator hos kund i Umeå

Vi på Experis söker just nu en Affärskoordinator till vår uppdragsgivare i Umeå. Har du goda kunskaper av att ha arbetat med service och har erfarenhet av kunddialog? Är du utbildad ekonom eller beteendevetare? Söker du en ny och spännande utmaning som kan innebära ett stort steg framåt i karriären? Då är det här tjänsten för dig. Välkommen med din ansökan! Det här är ett konsultuppdrag som varar året ut med start 2018-09-03. Du kommer att vara anställd av Experis men arbeta hos vår uppdragsgivare.

Placering: 
Västerbottens län, Umeå
Bransch: 
Försäljning, marknad, reklam
Antal tjänster: 
1

Att jobba som Affärskoordinator  

Du kommer till exempel att:

  • driva och följa upp försäljningsarbetet mot nyinstallationer av villor, flerfamiljshus, bidragsområden, föreningar och byanät
  • utifrån aktivitetsplan planera och kartlägga försäljning, kampanjplanering och insamling av intresseanmälningar i områden
  • planera bearbetning och försäljning tillsammans med affärs- och leveransorganisationen
  • ha dagliga kundkontakter via telefon, e-post och besök
  • arbeta med säljadministration – avtalshantering, registrering av beställning, brev och kampanjutskick
  • arbeta med system- och ärendehantering av anläggningar via verksamhetssystem

Arbetstider:

Heltid, dagtid. Start på konsultuppdraget är 2018-09-03 och sträcker sig året ut.

Vem är du?

Vi tror att du är en social person som är kommunikativ, strukturerad i ditt arbetssätt. Du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och eller beteendevetenskap eller motsvarande, och det är meriterande om du har arbetat med service och att du trivs med att föra dialog med kunder.

Erbjudande

Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.

Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.

Vi strävar efter att våra anställda ska spegla den mångfald som finns i befolkningen och vi välkomnar sökanden med alla bakgrunder och ursprung! 

Sök tjänsten i dag!

I den här rekryteringen samarbetar kunden med Experis. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Tommy Modin, 090-702367, tommy.modin@manpower.se.

Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående. 

Vi ser fram emot att höra från dig!   

Om Experis

Experis är ett konsult- och rekryteringsbolag specialiserat på att finna skickliga personer inom IT, teknik, ekonomi, ledarskap men även marknadsföring, försäljning och HR är viktiga delar av vår verksamhet. Vi vänder oss till talanger som vill ta nästa steg i karriären. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om kandidatens potential, får vi såväl talanger som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 50-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över och är en del av ManpowerGroup.