Ledigt jobb som Ekonomiassistent i Höganäs

Är du en självgående och serviceinriktad person som är nyfiken på leverantörsreskontra, fakturering och bokföring? Trivs du dessutom i en roll där arbetsuppgifterna innebär att du får ta ett stort eget ansvar? Då är jobbet som ekonomiassistent något för dig! Skicka in din ansökan idag och ta chansen att testa på hur det är att arbeta på ett medelstort och framgångsrikt företag!

Placering: 
Höganäs
Bransch: 
Industri, produktion
Antal tjänster: 
1

Det här är ett konsultuppdrag som varar tillsvidare. Du kommer att vara anställd av Experis men arbeta hos vår uppdragsgivare.

Att arbeta som ekonomiassistent

I den här rollen kommer du att arbeta med leverantörsreskontra, fakturering och bokföring. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att ansvara för leverantörsreskontra, se till att fakturor attesteras av ansvariga och ankomstregistrera och boka. Du kommer att arbeta på ett medelstort och framgångsrikt företag i Höganäs som är verksamt inom industribranschen och uppdraget kommer att vara tillsvidare.

Är du rätt person för jobbet?

Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med leverantörsreskontra, fakturering och bokföring. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent och att arbeta i en internationell miljö.

Vi söker dig som

  • har arbetat med ekonomi tidigare
  • har lätt för att uttrycka dig i tal och i skrift, både på svenska och på engelska
  • har god systemvana
  • har mycket goda kunskaper i Excel
  • har goda kunskaper i SAP.

Erbjudande

Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.

Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.

Vi strävar efter att våra anställda ska spegla den mångfald som finns i befolkningen och vi välkomnar sökanden med alla bakgrunder och ursprung!

Om Experis

Experis är ett konsult- och rekryteringsbolag specialiserat på att finna skickliga personer inom IT, teknik, ekonomi, ledarskap men även marknadsföring, försäljning och HR är viktiga delar av vår verksamhet. Vi vänder oss till talanger som vill ta nästa steg i karriären. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om kandidatens potential, får vi såväl talanger som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 50-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över och är en del av ManpowerGroup.

Sök tjänsten i dag!

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Carl-Johan Andersson på telefonnummer 040-6606301 eller e-post carl-johan.andersson@se.experis.com

Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Vi kan komma att tillsätta uppdrag redan innan ansökningstiden passerat, så skicka in din ansökan i dag!