Ekonomiassistenter för start omgående

Till vår konsultverksamhet söker vi nu en Ekonomiassistenter till uppdrag hos en av våra stora kunder i Fagersta! Ta chansen och sök idag! Start omgående!

Placering: 
Fagersta
Bransch: 
Ekonomi, Finans, Försäkring
Antal tjänster: 
2

Till vår konsultverksamhet söker vi nu en Ekonomiassistent som vill vara en del av oss på Experis Finance i vår fortsatta framgång! Hos oss får du en dedikerad konsultchef och utvecklande uppdrag inom många olika branscher.

Arbetsuppgifter som kan förekomma:

Leverantörsreskontra ochfakturahantering.

Allt som har med leverantörsreskontra att göra: skanna pappersfakturor som kommer till kunden, kontera leverantörsfakturor, kontakt med projektledare och chefer angående leverantörsfakturor, kontakt med kundreskontra hos leverantören, skicka leverantörsbetalningar etc.

Vem är du?

Du har erfarenhet av att arbeta med ekonomi och administration. Du har god datorkunskap, starkt meriterande om du har en utbildning inom ekonomi.

Du har goda kunskaper i svenska och engelska där du både kan uttrycka dig väl i tal och skrift.

Du ska kunna starta uppdraget ganska omgående.

För att trivas och passa i rollen som Experiskonsult är dina mest framträdande egenskaper; ansvarsfull, strukturerad, självgående, nyfiken, positiv, lösningsorienterad, hjälpsam och att du har en stor social kompetens.

Kontaktperson

Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan med registrerad CV. Vi tar inte emot ansökan via e-post eller brev. Intervjuer sker löpande och därför önskar vi att få din ansökan så fort som möjligt.

Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta kandidatansvarig Marica Nilsson på marica.nilsson@se.experis.com. Välkommen med din ansökan!