Experis söker Ekonomiassistenter

Till vår konsultverksamhet söker vi nu två Ekonomiassistenter till vår kund, som vill vara en del av oss på Experis Finance i vår fortsatta framgång! Hos oss får du en dedikerad konsultchef och utvecklande uppdrag inom många olika branscher.

Placering: 
Västerås
Bransch: 
Ekonomi, Finans, Försäkring
Antal tjänster: 
2

Arbetsbeskrivning

Du kommer främst att arbeta med fakturamatchning och inköpsordermatchning.

Andra arbetsuppgifter som kan förekomma:

- kund och leverantörsreskontra

- fakturering

- in och utbetalningar

- avstämningsarbete

- rapportering

- i övrigt förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning

Du ska kunna vara på kundens kontor i Stockholm någon dag i veckan under upplärning.

Vem är du?

Du har en utbildning inom ekonomi och/eller tidigare erfarenhet av att arbeta med ekonomi. Du har god datorkunskap främst i Excel och andra delar av Office-paketet.

Du har goda kunskaper i svenska där du både kan uttrycka dig väl i tal och skrift, även kunskap i engelska är meriterande. Du är ödmjuk och positiv som person.

För att trivas och passa i rollen som Experiskonsult är dina mest framträdande egenskaper; ansvarsfull, strukturerad, självgående, nyfiken, positiv, lösningsorienterad, hjälpsam och att du har en stor social kompetens.

Ansökan

Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan med registrerad CV. Vi tar inte emot ansökan via e-post eller brev. Intervjuer sker löpande och därför önskar vi att få din ansökan så fort som möjligt.

Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Marica Nilssonpå marica.nilsson@se.experis.com . Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdag
Snarast