Spännande jobb som Ekonomiassistent i Kristinehamn

Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt & Risk, teknik och IT. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 50-tal orter i Sverige och i lika många länder världen över.

Placering: 
Karlskoga, Kristinehamn, Storfors, Filipstad, Degerfors, Karlstad
Bransch: 
Ekonomi, Finans, Försäkring, Försäljning, marknad, reklam, Inköp, Transport, Logistik
Antal tjänster: 
1

Experis söker nu drivna kandidater till en tjänst som Ekonomiassistent hos vår kund i Kristinehamn. Denna tjänst är en bred ekonomitjänst, där du kommer jobba direkt under VD i ett växande företag. 

 

Vad innebär tjänsten?

- Bokföring

- Hotellbokningar

- Månadsrapportering

- Prognos

- Faktiskt resultat RR och BR

- Förslag på kostnadsreduceringar

- Likviditetsprognoser

- Ekonomisk analys

- Resutatuppföljning med Platschef

- Projektledning

- Erfarenhet av Powerpoint och Excel

 

Vem är du?

- En driven person som får saker gjorda

- Viljan att lära dig nya saker

- Tar mycket eget ansvar

- Har många bollar i luften

- Prestigelös och flexibel

- Mycket serviceinriktad

- Har relevant utbildning inom ekonomi

 

Hur söker jag jobbet?

Är du intresserad av tjänsten ansöker du via länken nedan, vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-post. Urval och intervjuer kommer att ske löpande.

För mer information är du välkommen att kontakta Konsultchef Sofia Nordgren, sofia.nordgren@manpower.se