Business Manager till Xzakt Kundrelation i Gävle

.

Placering: 
Gävle
Bransch: 
Management
Antal tjänster: 
1

Din nästa utmaning

Xzakt Kundrelation i Gävle söker dig som presterar som bäst när utmaningen är som störst. Du älskar att utveckla andra lika mycket som du älskar att utvecklas själv. Vidare är du är en person som vill ha en central roll inom ett framgångsrikt och modernt företag som erbjuder mycket stora utvecklingsmöjligheter. Inom Xzakt Kundrelation har du goda möjligheter till avancemang inom organisationen och en coachande miljö, där medarbetarnas personliga utveckling har hög prioritet. Har vi din uppmärksamhet? Läs vidare och sök jobbet som Business Manager hos Xzakt Kundrelation redan i dag!

Som Business Manager hos oss kommer du få leda ett härligt team som levererar kundservice i världsklass! Till din hjälp har du en verksamhet med cirka 100 medarbetare med ambitionen att växa ytterligare under rätt ledning. Vilket ställer krav på dig att rekrytera rätt medarbetare för att stärka teamet. Tillsammans med övriga delar av verksamheten skapar ni de bästa förutsättningarna för våra kunder och agenter. Du ansvarar för lönsamhet och tillväxt avseende merförsäljning och kundnöjdhet. Regelbundna uppföljningar, utvärderingar och åtgärdsplaner av nyckeltal och andra mål är väsentligt för att vi ska ha lönsam tillväxt då affärsdrivet inom organisationen är stort. I rollen ingår även budgetansvar för din organisation med kostnadskontroll och kostnadseffektivitet i fokus.

Du kommer till exempel att:

  • Ansvara för verksamhetsplanering, budget, personal och aktivt coacha Teamledare i verksamheten så att målen uppnås
  • Ansvara för rekrytering och medarbetarsamtal
  • Ansvara för att skapa effektiva processer och hålla en hög kundnöjdhet för våra uppdragsgivare

Den här rekryteringen är ett samarbete mellan Xzakt Kundrelation och Experis AB. Du kommer att bli anställd hos Xzakt Kundrelation.

Dina kvalifikationer

För att trivas i rollen som Business Manager tror vi att du gillar att jobba affärsdrivet och resultatinriktat mot högt uppsatta mål. Du är en tydlig ledare som kan entusiasmera dina medarbetare och skapa rätt förutsättningar för en attraktiv och kundfokuserad kultur.

Vi tror även att du:

  • har tidigare erfarenhet av liknande roll inom kundtjänst
  • har erfarenhet av att leda och utveckla organisation och medarbetare, skapa fungerande team och processer samt leda kulturarbete både i förändring och utveckling

Vill du veta mer?

I denna rekrytering samarbetar Xzakt Kundrelation AB med Experis AB ett företag i ManpowerGroup. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Mats Andersson på telefon 026 66 30 22 eller via, mats.andersson@se.experis.com

Sista ansökningsdatum är 27:e oktober. Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdag
2019-10-27