Account Manager till Experis

Placering: 
Göteborg
Bransch: 
Försäljning, marknad, reklam
Antal tjänster: 
1

Drivs du av att skapa affärer? Tycker du om att arbeta på ett bolag som ligger i framkant? Är du driven och trivs att arbeta i en konkurrensutsatt bransch med en ständig strävan efter att vara bäst? Om du svarat ja på dessa frågor tycker vi att du ska söka tjänsten, då är detta något för dig!

Arbetsbeskrivning
Som Account Manager på Experis får du en mycket varierande och spännande roll med stor frihet under ansvar. Din roll innebär att sälja konsult- och rekryteringslösningar av chefer och specialister inom Finance (Ekonomi/HR/Inköp) till våra kunder. Du arbetar både mot befintliga kunder samt prospects och du har ett helhetsansvar för din befintliga kundstock. I ditt arbete kommer du att ha kontakt med beslutsfattare på olika chefsnivåer och vi söker dig som är duktig på att bygga långsiktiga och nära relationer med kunder. Du kommer att vara en del av vårt framgångsrika säljteam i Region Väst.

Ditt geografiska område är stor-Göteborg.

Din bakgrund
För att bli framgångsrik hos oss behöver du vara en engagerad och ansvarsfull person som driver och utvecklar dina kunder med stor energi och omtanke. Som Account Manager brinner du för kundernas behov och är en naturlig relationsbyggare. Du är en entreprenöriell person som arbetar målinriktat och strukturerat för att nå dina resultat och som tycker om att arbeta självständigt. Den vi söker har dokumenterad säljerfarenhet och motiveras av att arbeta i en dynamisk organisation i ett högt tempo. Vi tror att du har arbetat med tjänsteförsäljning och det är starkt meriterande om du har erfarenhet från bemannings-/rekryteringsbranschen. Det viktiga är att du vet hur du skall motivera, inspirera och utmana kunderna på ett riktigt bra sätt.

Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat samt innehar B-körkort.

Din utveckling hos oss
Vi på Experis erbjuder dig ett stimulerande arbete där du har stort eget inflytande och blir en del av ett företag som styr och påverkar arbetsmarknaden både lokalt och globalt. Vi är måna om att våra medarbetare skall ha en bra balans mellan arbete och privatliv där frihet under ansvar är ledorden. Dessutom har vi kul på jobbet och du kommer bli en del av ett team med duktiga kollegor.

Det är din egen drivkraft och din ambition som bestämmer hur långt du ska gå. Kompetenskarriär hos oss innebär att vi stöttar dig i din utveckling genom att hela tiden fylla på med erfarenhet och kunskap. Arbetet i vardagen tillsammans med olika talangprogram, över 4 500 interaktiva utbildningar och föreläsningar samt regelbundna utvecklingssamtal hjälper dig att växa i din roll. Vi vill alltid framåt och söker hela tiden nya sätt att lösa problem för våra kunder på en arbetsmarknad som ständigt förändras. Vill du utvecklas tillsammans med oss och se hur bra du kan bli?

Klicka på länken nedan för att ta del av vårt erbjudande och utvecklingsmöjligheter inom ManpowerGroup

https://www.youtube.com/watch?v=VOnHWyWAIno&feature=youtu.be

Så här söker du jobbet
Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Frågor besvaras av rekryteringskonsult Camilla Rippe telefon 0703-770138 eller camilla.rippe@se.experis.com

Varmt välkommen med din ansökan!

Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister – via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar inom områdena IT, Finance, Engineering och Excecutive. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi både individer och verksamheter att växa. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över. Experis ingår i ManpowerGroup som är världsledande på att hitta rätt lösning utifrån människans potential och företagens ambition. Inom ManpowerGroup hjälper vi människor att växa varje dag. Det är människorna vi möter som formar oss till det vi är – en arbetsplats med många starka och affärsdrivna individer med ett stort hjärta. Läs mer om oss på experis.se