Experis söker Ekonomiassistent omgående

Till vår konsultverksamhet söker vi nu en Ekonomiassistent för start omgående som vill vara en del av oss på Experis Finance i vår fortsatta framgång! Hos oss får du en dedikerad konsultchef och utvecklande uppdrag inom många olika branscher.

Placering: 
Västerås
Bransch: 
Ekonomi, Finans, Försäkring
Antal tjänster: 
1

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter som kan förekomma:

- Leverantörsreskontra

- Fakturering

- In och utbetalningar

- Avstämningsarbete

- Rapportering

- i övrigt förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning

Vem är du?

Du har en utbildning inom ekonomi och/eller erfarenhet av att arbeta med ekonomi och administration. Du har god datorkunskap. Du har grundläggande erfarenhet inom ekonomi.

Du har goda kunskaper i svenska och engelska där du både kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Du ska kunna starta uppdraget omgående.

För att trivas och passa i rollen som Experiskonsult är dina mest framträdande egenskaper; ansvarsfull, strukturerad, självgående, nyfiken, positiv, lösningsorienterad, hjälpsam och att du har en stor social kompetens.

Ansökan

Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerad CV. Vi tar inte emot ansökan via e-post eller brev. Intervjuer sker löpande och därför önskar vi att få din ansökan så fort som möjligt.

Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Marica Nilsson på marica.nilsson@se.experis.com eller Tel: 021-151210. Välkommen med din ansökan!