Ledigt jobb som Projektkoordinator hos kund i Malmö

Just nu söker vi dig som är intresserad av att arbeta med projektkoordination hos kund i energibranschen. Här får du möjlighet att stötta med både högt och lågt i flera olika utvecklingsprojekt samtidigt. Låter det intressant? Vänta inte med din ansökan!

Placering: 
Malmö
Bransch: 
Kontor, Administration
Antal tjänster: 
1

Det här är ett konsultuppdrag som varar tillsvidare. Du kommer att vara anställd av Experis men arbeta hos vår uppdragsgivare.

Vad går arbetet som projektkoordinator ut på?

I den här rollen kommer du framförallt att arbeta med koordinering och administration av olika projekt. Mer specifikt innebär det att stötta projektledarna i olika projekt med koordinering och administrativa arbetsuppgifter. Du kommer ingå i en grupp på fem personer och arbeta från kundens kontor i Malmö.

Mer detaljerat kommer du att

  • ansvara för administration och koordination av de projekt kunden arbetar med
  • att stötta utvecklingsteamet i projektspecifika såväl som mer allmänna arbetsuppgifter
  • att bistå projektledarna med budgetarbete, tidsplaner och kartläggning av stakeholders
  • att arbeta i SAP med ekonomirelaterade uppgifter så som fakturering.
  • att arbeta med översättningar från ex. officiell kommunikation från myndigheter.

Är du rätt person för jobbet?

Den här tjänsten passar dig som tycker det är spännande att arbeta med koordinering och administration av olika projekt. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av projektkoordinering, administrativt arbete och god systemkunskap.

I övrigt söker vi dig som

  • har en akademisk examen inom relevant område såsom ekonomi, miljö eller teknik
  • har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt så väl som skriftligt
  • har mycket goda kunskaper inom Office-paketet
  • är ansvarstagande, driftig och självgående
  • är nyfiken och vill gärna lära sig nya saker
  • är rak och tydlig i sin kommunikation
  • är samarbetsvillig och tvekar inte att hjälpa till där det behövs.

Det är även meriterande för tjänsten om du

  • har arbetat i SAP tidigare
  • har goda kunskaper i tyska.

Erbjudande

Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.

Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.

Vi strävar efter att våra anställda ska spegla den mångfald som finns i befolkningen och vi välkomnar sökanden med alla bakgrunder och ursprung!

Sök tjänsten i dag!

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Carl-Johan Andersson på telefonnummer 040-6606301 eller e-post carl-johan.andersson@se.experis.com.

Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Vi kan komma att tillsätta uppdrag redan innan ansökningstiden passerat, så skicka in din ansökan i dag!

Om Experis

Experis är ett konsult- och rekryteringsbolag specialiserat på att finna skickliga personer inom IT, teknik, ekonomi, ledarskap men även marknadsföring, försäljning och HR är viktiga delar av vår verksamhet. Vi vänder oss till talanger som vill ta nästa steg i karriären. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om kandidatens potential, får vi såväl talanger som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 50-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över och är en del av ManpowerGroup.