HR-partner Bravida

Placering: 
Halmstad, Varberg, Mölndal, Helsingborg
Bransch: 
HR, juridik
Antal tjänster: 
1

Om jobbet
Rollen som HR-partner inom division Syd är en spännande och utmanande tjänst i en utvecklingsorienterad organisation. Vårt gemensamma arbetssätt i HR-teamet kännetecknas av gott samarbete, stort eget ansvar och ett prestigelöst förhållningssätt. För att trivas i rollen är det viktigt att du tycker om när det händer mycket och har förmågan att snabbt växla mellan olika frågeställningar och utmaningar.

Division Syd har närmare 3 000 medarbetare, med divisionskontor i Mölndal. HR-organisationen består av en HR-chef och tre HR-partners. På grund av divisionens geografiska spridning kan  stationeringsort för rätt person alternativt kunna vara Varberg, Halmstad eller Helsingborg.

Som HR-partner arbetar du som stöd till divisionens chefer inom hela HR-området, samtidigt som du förväntas bidra i divisions- och koncerngemensamma projekt. Arbetet innebär arbetsdagar med stor variation och arbetsuppgifter inom områden som ex:

  • Rekrytering och Branding
  • Chefsstöd
  • Utbildning
  • HR-administration
  • MBL-förhandlingar
  • Utvecklingsprojekt
  • Rehabilitering

Vem är du?
Vi söker dig som har bred erfarenhet av HR-frågor och är redo för att ta nästa steg i din karriär. Du har ett positivt sätt, är engagerad, prestigelös och tycker om att ge service. Du som söker har akademisk examen som personalvetare eller motsvarande, med minst 3 års relevant arbetslivserfarenhet. Du trivs i en roll med många kontaktytor och en bred variation av arbetsuppgifter. Resor ingår i tjänsten.

För att trivas och lyckas på Bravida behöver du:

  • Vara en serviceinriktad lagspelare, då vi gärna arbetar i team. Stämningen är öppen och vänlig och vi hjälps åt i jobbet.
  • Kunna leda dig själv. Det är medarbetarnas kunskap och drivkraft som gör Bravida till ett vinnande lag. Varje spelare är viktig!
  • Alltid sträva mot förändring till det bättre. Varje dag jobbar vi tillsammans för att bli ännu bättre på det vi gör. Vår högsta prioritet är att göra kunden nöjd.
  • Jobba med stil. På Bravida gör vi jobbet ordentligt. Då är det viktigt att komma i tid, att vara ärlig och lojal, och att hålla det vi lovar.

Vad erbjuder vi dig?
Bravida är en stor arbetsgivare – faktiskt störst inom vår bransch i Norden. Det gör att vi kan erbjuda mycket till dig som medarbetare. I flera år i rad har vi blivit rankade till en av Sveriges bästa arbetsgivare! Bravida eftersträvar mångfald och värdesätter en jämn könsfördelning.

Vi skapar stora resultat, tillsammans. Vi kan ta oss an spännande och tekniskt krävande uppdrag som få andra företag klarar.

Här är du en i gänget. På Bravida jobbar vi som ett team. Det innebär också att vi vill ta hand om dig som medarbetare. Som anställd på Bravida får du ett antal förmåner, som friskvårdsbidrag, hälsoundersökning, förmånliga försäkringar, subventionerad lunch och möjlighet att hyra fjällstuga.

När du växer, växer vi. Din utveckling är viktig för oss. Vi tror att den viktigaste skolan är det dagliga arbetet. Dessutom finns Bravidaskolan med många interna utbildningar som kan öppna upp nya vägar. När våra medarbetare växer, kan också företaget utvecklas.


Intresserad? Välkommen att söka tjänsten
I denna rekryteringsprocess samarbetar Bravida med Experis. För mer information är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Camilla Rippe på  031-617267 eller camilla.rippe@se.experis.com. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt.

 

Bravida är en ledande totalleverantör av installations- och servicetjänster i Norden, med fler än 11 000 medarbetare. Bravida levererar såväl specialisttjänster som helhetslösningar inom el, vs, ventilation, säkerhet, kyla, sprinkler, teknisk fastighetsdrift och kraft. Bravida finns representerade på drygt 150 orter i Sverige, Norge, Danmark och Finland. www.bravida.se

Vill du veta hur våra medarbetares vardag ser ut? Följ oss på Facebook och LinkedIn