Customer Success Manager till Gnosco

Älskar du att bygga starka kundrelationer? Är du en person som bryr dig om andra och vill hjälpa till? Har du erfarenhet av hälso- och sjukvård, kanske som sjuksköterska, projektledare eller IT-specialist? På Gnosco har du möjlighet att använda dessa erfarenheter och dina kunskaper i ett gott syfte, och bli en viktig del av ett fantastiskt team.

Placering: 
Göteborg
Bransch: 
Försäljning, marknad, reklam, Kontor, Administration
Antal tjänster: 
1

Vi söker en passionerad Customer Success Manager som tar egna initiativ och trivs i en ständigt föränderlig miljö. Denna tjänst är ny på företaget och du ges stora möjligheter att sätta din egen prägel på rollen. Teamet på Gnosco växer kontinuerligt och företaget finns redan i flera städer, men för denna tjänst ser vi gärna att du sitter på Gnoscos trevliga kontor i Göteborg.

Vad kan du förvänta dig i rollen?

Som Customer Success Manager hjälper du nya kunder att snabbt och smidigt komma igång med Gnoscos produkter och tjänster så att de i sin tur kan hjälpa sina patienter och få ut det fulla värdet av vad de har köpt. Du arbetar sedan nära kunden för att säkerställa att produkter och tjänster fungerar så bra som möjligt över tid och för att skapa starka relationer på flera olika nivåer i kundens organisation.

Varje kund är viktig, och du jobbar ständigt med att stärka kundlojalitet, identifiera merförsäljning samt uppmärksamma potentiella risker i process, organisation och leveranser. Du är snabb på att hantera problem som uppstår och strävar alltid efter att överträffa förväntningarna.

Du kommer att förbättra och utveckla utbildningsmaterial och dela med dig av best practice till kunderna och inspirera dem till att se möjligheter för hur plattformen kan möta deras behov nu och i framtiden. Du kommer att vara ansvarig för hela kundresan, från genomförd försäljning till kontinuerlig uppföljning och support.

På Gnosco sätts alltid kunden i fokus och som Customer Success Manager är du nyckeln till att kunna erbjuda en exceptionell kundupplevelse.

Vem är du?

Vi tror att du är en empatisk person som trivs med att hjälpa verksamheter och personer att utvecklas och lyckas med uppsatta mål.

Vi ser gärna att du har:

  • En universitetsexamen
  • Erfarenhet av kundhantering/upplevelse
  • Projektledning
  • Problemlösningsförmåga
  • Känsla för detaljer
  • Du uttrycker dig flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift

Meriterande om du har:

  • Erfarenhet från vården eller något liknande område
  • Arbetat med utbildning och är bekväm med att genomföra webinars

Om Gnosco

Gnosco erbjuder produkter och tjänster för förbättrade vårdprocesser, diagnostik och kunskapsutveckling inom dermatologi. Med den sedan länge etablerade digitala plattformen Dermicus som grund, erbjuder Gnosco diagnostik, utbildning och specialistkunskap både i Sverige och internationellt.

Dermicus är en CE-certifierad telemedicinsk plattform och mobil applikation, avsedd för att stötta primärvården i sin hantering av patienter. Dermicus har varit etablerad i vården i många år och fler än 20 000 patienter har hanterats genom plattformen. Dermicus möjliggör en snabbare och effektivare process för diagnostisering och hantering av hudpatienter. Tillsammans med sjukvården arbetar vi för att färre människor ska dö av malignt melanom och att patienter ska slippa lida av svårläkta bensår.

Dermicus är dessutom en utbildningsplattform för läkare och sjuksköterskor.

Kontaktperson

I den här rekryteringen samarbetar Gnosco med Experis. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Susanne Alderling 073-6217282. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan snarast dock senast den 5 augusti 2019. Vi ser fram emot din ansökan!

Sista ansökningsdag
Snarast