Ledigt jobb inom kundservice - ordermottagare

Experis söker just nu en kundservicemedarbetare till vår kund i Partille. Få ovärderlig arbetslivserfarenhet inför framtiden och upptäck hur utvecklande det är att arbeta på ett internationellt företag tillsammans med trevliga kollegor! Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Det här är ett konsultuppdrag som varar tre månader, med eventuell förlängning. Du kommer att vara anställd av Experis men arbeta hos vår uppdragsgivare. Start omgående!

Placering: 
Partille
Bransch: 
Ekonomi, Finans, Försäkring
Antal tjänster: 
1
Typ av jobb: 
Rekrytering till företag 

Arbetsuppgifter

Som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta på ett internationellt företag i Partille som är verksamt inom industribranschen. I rollen kommer du framför allt att ge professionell service och support, administrera och hantera ärenden du ansvarar för och hantera ordermottagning och fakturering till kunder. Utöver det kommer du att ge kunder återkoppling på leveranstider etc. Att arbeta som konsult via Experis innebär både spännande och lärorika arbetsdagar, och vi lägger stor vikt vid att alla konsulter blir en del av företaget från dag ett.

Du kommer bland annat att

* hjälpa kunder som har problem

* ta emot order, skicka ordergodkännande och hålla koll på leveranstider

* ha kontakt med leverantörer, lager, kunder och försäljare

* viss kundfakturering

Är du rätt person för jobbet?

Den här tjänsten passar dig som tycker att det är roligt att arbeta med kundsupport, service och administration. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av att arbeta med administrativt arbete och ordermottagning. En fördel är om du har erfarenhet av fakturering och ekonomihantering.

Vi söker dig som

* har känsla för god service

* har goda kunskaper i både svenska och engelska

* kan uttrycka dig väl i både tal och skrift

* är van att kommunicera med olika typer av människor

* har arbetat med ordermottagning tidigare.

Det är även meriterande för tjänsten om du

* har arbetat med kundvård tidigare

* har viss branscherfarenhet från industri

* har kunskap och förståelse för logistik

Erbjudande

Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.

Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.

Vi strävar efter att våra anställda ska spegla den mångfald som finns i befolkningen och vi välkomnar sökanden med alla bakgrunder och ursprung!

Sök tjänsten idag!

Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Experis men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Malin Ring på telefonnummer: 031 - 61 72 16 eller via e-post: malin.ring@se.experis.com. Sök tjänsten snarast, senast den 8 juli 2020. Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Experis

Experis är ett konsult- och rekryteringsbolag specialiserat på att finna skickliga personer inom IT, teknik, ekonomi, ledarskap men även marknadsföring, försäljning och HR är viktiga delar av vår verksamhet. Vi vänder oss till talanger som vill ta nästa steg i karriären. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om kandidatens potential, får vi såväl talanger som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 50-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över och är en del av ManpowerGroup.