Experis söker en Projektassistent

Till vår konsultverksamhet söker vi nu en Projektassistent till ett långt uppdrag hos en stor kund. Vi söker dig som vill vara en del av oss på Experis i vår fortsatta framgång! Hos oss får du en dedikerad konsultchef och utvecklande uppdrag inom många olika branscher.

Placering: 
Västerås
Bransch: 
Ekonomi, Finans, Försäkring
Antal tjänster: 
1

Arbetsbeskrivning
Du kommer arbeta som spindeln i nätet och ha hand om planering och uppföljning av projekten. Exempel på arbetsuppgifter:

  • Kostnadsuppföljningar
  • Hantering av fakturor
  • Faktureringsunderlag
  • Hantering av inköp
  • Uppdatering av KPIer
  • Administration
  • Reseräkningar
  • Tar hand om mötesprotokoll på projektmöten
  • Semesterplanering för projekt
  • Dokumenthantering

Vem är du?

Förutom en akademisk examen har du tidigare erfarenhet från arbete med liknande arbetsuppgifter. Du är van att ha många bollar i luften samtidigt. Du är inte rädd för att rycka in där det behövs, då arbetsuppgifterna kan variera beroende på vad som behövs i projektet. Du har vana från arbete i internationella miljöer. Svenska och engelska i tal och skrift är ett krav. Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta inom tågindustri tidigare.

För att trivas och passa i rollen som Experiskonsult är dina mest framträdande egenskaper; ansvarsfull, strukturerad, självgående, nyfiken, positiv, lösningsorienterad, hjälpsam och att du har en stor social kompetens.

Ansökan

Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan med registrerad CV. Vi tar inte emot ansökan via e-post eller brev. Intervjuer sker löpande och därför önskar vi att få din ansökan så fort som möjligt.

Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Marica Basirat på marica.basirat@se.experis.com eller Tel: 021-151210. Välkommen med din ansökan!