Diös söker medarbetare till Kundservice

Diös Fastigheter äger och utvecklar både kommersiella fastigheter och bostadsfastigheter på prioriterade tillväxtorter. Med ett marknadsvärde om cirka 19 mdkr, ett bestånd om 348 fastigheter och en uthyrningsbar yta om 1 580 tkvm, är visionen att vara den mest aktiva och efterfrågade fastighetsägaren på vår marknad. Marknaden sträcker sig från Borlänge till Luleå med huvudkontor i Östersund. Bolaget har sedan starten 2005 haft en kontinuerlig värdetillväxt i fastighetsportföljen och aktien är noterad på Nasdaq OMX Stockholm, Mid Cap. Läs mer om Diös på www.dios.se

Placering: 
Jämtlands län, Östersund
Bransch: 
Kontor, Administration, Kundtjänstarbeten, Service, Handel, Butik
Antal tjänster: 
1

Hos oss får du en roll med mycket ansvar och goda möjligheter att utvecklas i ett bolag som satsar på lokal närvaro och som vill vara en aktiv part i stadsutvecklingen på våra tillväxtorter. Grunden för vår verksamhet, vårt förhållningssätt och för hur vi vill bli uppfattade finns sammanfattade i tre bärande värdeord – Enkla-Nära-Aktiva.

Om tjänsten

Som medarbetare i Diös kundservice har du en framträdande roll som relationsbyggare där du håller daglig kontakt med såväl hyresgäster som våra medarbetare. Arbetsuppgifterna varierar och ställer höga krav på dig att agera lugnt och professionellt även i stressiga situationer. Du tar emot besökare samt inkommande samtal för hela bolaget gällande serviceanmälan och ger god service till hyresgäster, samarbetspartners och andra besökande. Du sköter också posthantering, bokning av konferenslokaler och andra arbetsuppgifter för att underlätta den interna servicen. Arbetet är förlagt till dagtid, våra öppettider är måndag – fredag 07:00-17:00 (sommartid 07:16:00). Inom kundservice hanterar vi också administration av flera digitala verksamhetssystem.

Vem är du?

Du har stort kundfokus som gillar att arbeta med människor och datorer – oftast samtidigt. Du har fullständig gymnasiekompetens och dokumenterad erfarenhet från arbete i växel/reception/kundtjänst. Vidare är du driven och trivs i en roll där du får ge god service och vara Diös ansikte utåt. Som person är du positiv, ansvarsfull och innehar god förmåga att söka svar på uppkomna frågeställningar. Du strävar efter att alltid förbättra och utveckla vår kundservice, och drivs av att ge snabb hänvisning och återkoppling. Med din höga stressnivå hanterar du arbetstoppar på ett systematiskt sätt.  Du är kommunikativ och uttrycker dig väl i såväl tal som skrift, på både svenska och engelska, samt gärna något mer språk. Vi ser gärna att du är tekniskt intresserad och har lätt för att lära dig nya system.

Detta är ett vikariat på minst ett år. 

Ansökan och kontakt

Du söker tjänsten genom att registrera dig på experis.se, jobb-id-nr 41231, där du laddar upp ditt Cv (inkluderat meritförteckning och personligt brev).

OBS! Vi arbetar med löpande urval och kan komma att intervjua och tillsätta tjänsten före ansökningstidens slut. Sista ansökningsdag 3 april. Välkommen in med din ansökan!