Koordinator med fokus på inkasso till välkänt företag, Göteborg

Nu söker vi dig med några års erfarenhet inom inkasso alternativt bank som ska fungera som koordinator till en av våra kunder i centrala Göteborg. Vi söker dig som är driven, ansvarstagande och strukturerad i ditt sätt att arbeta. Tjänsten är ett konsultuppdrag med snart omgående!

Placering: 
Göteborg
Bransch: 
Ekonomi, Finans, Försäkring, Experis Talent, Kundtjänstarbeten
Antal tjänster: 
1

Roll: Koordinator inom inkasso

Uppdragslängd: Start omgående, initialt i 6 månader med stor chans till förlängning

Ort: Göteborg

Anställningsform: Konsulttjänst

Kort beskrivning om tjänsten

Vi har inget krav på akademisk utbildning för rollen, men vi ser gärna att du har gedigen erfarenhet av att jobba med inkasso alternativt bank. Du kommer att fungera som ansvarig koordinator för ett team på cirka 12 personer, vilket gör att vi söker dig som är driven, ansvarstagande och strukturerad i ditt sätt att arbeta.

Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av kreditbedömning och analys samt krav och inkasso! Vi ser det meriterande om du har erfarenhet av att jobba på bank och har kunskap kring belåning. 

Vad kan vi erbjuda?

Experis är ett värderingsstyrt bolag med konsulternas karriärmål i fokus med ett långsiktighet engagemang i våra konsulter för att skapa balans mellan privatliv och arbetsliv. Hos oss får du en trygg anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension, försäkringar enligt kollektivavtal och ett årligt karriärsamtal med din personliga konsultchef. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda.

Experis värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Ansökan  

Låter detta intressant? Har du frågor om uppdraget, eller om anställning hos Experis kan du maila Kandidatspecialist Elin Widén på elin.widen@se.experis.com. Urvalet sker löpande. 

Varmt välkommen med din ansökan!