Teknisk kundtjänst till Experis

Vi på Experis söker dig som är i början av din karriär och som brinner för teknik och kundservice! Vi söker för kunds räkning efter motiverade, glada och nyfikna kandidater för rollen som teknisk support till en av våra kunder i Skövde! Vi letar efter dig som har erfarenhet av kundsupport och som vill ge förstklassig support. Låter detta som något för dig? Varmt välkommen att söka jobbet som teknisk kundsupport redan idag!

Placering: 
Skövde
Bransch: 
IT, data
Antal tjänster: 
2

Rollen som teknisk kundsupport

Arbetet innefattar samtalshantering över såväl telefon som mail och chatt med teknisk inriktning. Du kommer hjälpa slutanvändare med felsökning, problem gällande konton, behörigheter, lösenordshantering, etc.

Vi söker dig som:

  • Har intresse för it och teknik
  • Har erfarenhet av kundsupport
  • Drivs av att ge god service och support
  • Talar flytande svenska och engelska

Vi ser det som meriterande om du…

  • Har arbetat med it support / teknisk support
  • Har en examen inom IT från högskola eller annan likvärdig utbildning

För att trivas i rollen som konsult tror vi att du är en flexibel och självgående person, som har lätt för att sätt sig in i nya arbetsuppgifter och situationer. Du tar ansvar för ditt arbete och arbetar på ett strukturerat och noggrant sätt. Till sist tror vi att du är en utåtriktad och social person, som trivs med att arbeta både självständigt och i grupp.


Om Experis

Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har koll på just dina mål och vilka kompetenser du vill utveckla. På Experis IT är vi stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Experis är ett värderingsstyrt företag med våra konsulters karriär-mål i fokus, och med ett långsiktigt engagemang för att skapa en balans mellan arbetsliv och privatliv.

Ansökan

Är du personen vi söker är du välkommen att söka tjänsten via länken till höger. Då urvalsprocessen sker löpande är det viktigt att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor rörande konsultrollen är du välkommen att maila Emma Sköldberg på emma.skoldberg@se.experis.com.