Erfaren helpdeskmedarbetare till kommunal organisation

Har du några års erfarenhet inom IT-support och vill ta nästa steg i din karriär? Nu letar vi efter en erfaren supporttekniker till vår kunds helpdesk. Tjänsten är ett konsultuppdrag i centrala Göteborg. Varmt välkommen med din ansökan idag!

Placering: 
Göteborg
Bransch: 
IT, data
Antal tjänster: 
1

Arbetsbeskrivning

Vår kund är en kommunal organisation som arbetar för stadens funktionalitet. Vi söker åt deras räkning en supporttekniker till deras servicedesk som levererar interna tjänster till organisationens olika verksamheter.

Din profil

Över 3 års erfarenhet av arbete inom servicedesk/helpdesk. Allmän kompetens på de mest frekventa operativsystemen och hårdvaruenheter. Kompetens inom följande efterfrågas:

  • Grundläggande IT-kompetens
  • Allmän kunskap om incident och problem access
  • Epost (lotus notes, Outlook)
  • Allmän kompetens inom datakommunikation
  • Arbete med ärendehanteringssystem
  • Användarstöd via telefon, e-post
  • Dokumentation

Vad kan Experis IT erbjuda dig?

Experis är ett värderingsstyrt bolag med ditt karriärmål i fokus och med ett långsiktigt engagemang i våra konsulter för att skapa balans mellan privatliv och arbetsliv. Hos oss får du en trygg anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension, försäkringar enligt kollektivavtal, kontinuerliga avstämningar om hur du trivs på din arbetsplats samt ett årligt karriärsamtal med din konsultchef. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda.

Ansökan

Ansök genom att registrera ditt CV och personliga brev via länken till höger, urval sker löpande. För mer information om Experis och vad vi kan erbjuda dig är du välkommen att kontakta Talent Acquisition Specialist Pontus Somi på pontus.somi@se.experis.com. Varmt välkommen med din ansökan!