Experis söker Ekonomiassistent

Till vår konsultverksamhet söker vi nu två Ekonomiassistenter till en av våra stora kunder i Västerås! Ta chansen och sök idag!

Placering: 
Västerås
Bransch: 
Ekonomi, Finans, Försäkring
Antal tjänster: 
2

Exempel på arbetsuppgifter:

  • Registrering, kontering, scanning av fakturor.
  • Betalningar.
  • Hantering av betalningspåminnelser/krav.
  • Inköpsordermatchning.
  • Kund/Leverantörsreskontra.

Vem är du?

Du har en utbildning inom ekonomi och/eller erfarenhet av att arbeta med ekonomi och administration. Du har god datorkunskap främst i Excel och andra delar av Office-paketet.

Du har goda kunskaper i svenska där du både kan uttrycka dig väl i tal och skrift, även kunskap i engelska är meriterande. Du är van att arbeta mot deadlines, är noggrann och ansvarsfull. Du gillar att arbeta både självständigt och i grupp, samt har lätt för att samarbeta.

För att trivas och passa i rollen som Experiskonsult är dina mest framträdande egenskaper; ansvarsfull, strukturerad, självgående, nyfiken, positiv, lösningsorienterad, hjälpsam och att du har en stor social kompetens.

Kontaktperson

Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan med registrerad CV. Vi tar inte emot ansökan via e-post eller brev. Intervjuer sker löpande och därför önskar vi att få din ansökan så fort som möjligt.

Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Marica Basirat på eller Tel: 021-151210. Välkommen med din ansökan!