Kontorsansvarig, Integrationsbolaget i Örebro

Integrationsbolaget är ett högspecialiserat konsultbolag med expertkunskaper inom systemintegration. Sedan starten 2008 har vi huvudkontor i Örebro och är i dag 35 anställda. Vi har en mycket stark position och hög kapacitet inom vårt specialistområde, tack vare vårt tydliga fokus på systemintegration och vår strävan att skapa ett tight partnerskap med våra kunder.

Placering: 
Örebro
Bransch: 
Kontor, Administration
Antal tjänster: 
1

Vill du vara en del av ett modernt och innovativt It-bolag och arbeta med ett gäng engagerade och kompetenta kollegor som tycker det är viktigt att ha roligt på jobbet?

Då är du kanske vår nya Kontorsansvariga!

Integrationsbolaget expanderar och söker nu dig som vill arbeta i en bred roll och som trivs med att ta stort eget ansvar i ditt arbete. Som Kontorsansvarig får du en central roll i Integrationsbolagets verksamhet. Med sinne för service, administration och koordinering ansvarar du för att säkerställa att tillvaron på kontoret flyter på men även bidra med förbättringar och utveckling inom ditt ansvarsområde. Detta är den perfekta rollen för dig som vill arbeta självständigt och brett där du med fingertoppkänsla och egna initiativ håller servicenivån på topp.

I rollen rapporterar du till VD, men arbetar även i nära kontakt med Personalchef och övriga i ledningsgruppen. Du kommer också vid behov stötta vårt dotterbolag Molnbolaget med 11 anställda i Örebro.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i våra lokaler i centrala Örebro. Resor inom Sverige, främst till vårt Stockholmskontor kan förekomma.

För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har en gymnasieutbildning inom ekonomiområdet eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Du har erfarenhet av roller inom service, administration och som systemansvarig eller liknande där man tex. administrerat systeminställningar och användare. Du har goda kunskaper i MS Office-paketet, Word, Excel och PowerPoint. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att ha jobbat med bokföring och leverantörreskontra.

I rollen som Kontorsansvarig är du kontaktperson och ansvarig för samarbetet med våra leverantörer, hantering och underhåll av vårt intranät och dokumenthanteringssystem i SharePoint och MS Teams. Du kommer även välkomna och ta emot besökare, ansvara för vår telefoni, registerföra och hantera kvittenser, enklare bokföring i form av inregistrering av leverantörsfakturor, uppföljningar och rapporter kopplat till våra KPIer. Det ingår också att fungera som ett stöd till HR-ansvarig och VD samt att projektleda diverse interna projekt såsom kick-off resor och interna konferenser, driva och planera mässor. Du ansvarar för såväl den övergripande administrationen på kontoret men även för att skapa rutiner och arbetssätt gällande inköp av kontorsmaterial, hantering av inkommande och utgående post, scanna och arkivera avtal.

Din personlighet är viktig för oss. Vi värdesätter hög social kompetens och god kommunikativ förmåga då arbetet innebär många kontaktytor, både internt och externt mot våra kunder och samarbetspartner. Som person är du helhetstänkande och har lätt för att förstå hur det du gör påverkar helheten och trivseln på arbetsplatsen. Du är noggrann, strukturerad och prestigelös.

Du har B-körkort och mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift.

Vi söker en person som precis som vi, vill bygga en långsiktig relation och vara med på vår fortsatta utvecklingsresa!

I denna rekrytering samarbetar Integrationsbolaget med Experis. För mer information om tjänsten är du hjärtligt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anneli Wallin på 072-4537654 eller anneli.wallin@se.experis.com

Ansök med registrerat CV och Personligt brev via länken.

Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via mail.

Sök redan idag då urval sker löpande, dock senast 30 mars 2020.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sista ansökningsdag
Snarast