Ledigt jobb som Supply Chain Manager med start omgående

Vi på Experis söker just nu en supply Chain Manager till vår uppdragsgivare i Karlskoga. Har du goda kunskaper inom ickemetalliska ämnen och erfarenhet av kvalitetsarbete sedan tidigare? Söker du en ny och spännande utmaning som kan innebära ett stort steg framåt i karriären? Har du dessutom ett brinnande intresse för ny teknik och utvecklingsarbete är det här jobbet för dig.

Placering: 
Karlskoga
Bransch: 
Kvalitet och miljö
Antal tjänster: 
1

Arbetsuppgifter

I rollen som supply Chain Manager kommer du framförallt att granska och godkänna produktkvalitetsdokumentation från leverantör. Reklamationshantering mot leverantör. Dessutom kommer du att vara leverantörens röst mot konstruktion och produktion, i nära samarbete med inköp genomföra inköpsberedning.

Det här är ett konsultuppdrag som varar fram till årsskiftet, med ev förlängning. Du kommer att vara anställd av Experis men arbeta hos vår uppdragsgivare.

Om dig och utbildning

Vi söker dig som kan axla denna roll på ett ansvarsfullt och engagerat sätt. Viktigt att du har en hög känsla för kvalitetsarbete och har en tydlig kommunikation.
Som person är du ansvarsfull, social och ambitös.

Du har en ingenjörsutbildning i grunden, antagligen med inriktning mot kvalité och icke-metalliska ämnen, samt minst tre års arbetslivserfarenhet inom liknande roller.

Erbjudande

Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.

Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.

Vi strävar efter att våra anställda ska spegla den mångfald som finns i befolkningen och vi välkomnar sökanden med alla bakgrunder och ursprung!

Hur söker jag jobbet?

Det är enkelt! Ansök jobbet via ansökningsknappen och följ de tre korta stegen. Vi tar inte emot ansökningar genom andra kanaler utan det är via vår hemsida du ansöker. Urval och intervjuer sker löpande, vilket innebär att tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Har du frågor kring tjänsten?

Har du frågor gällande jobbet i sig når du mig på stefan.lindgren@manpower.se eller 054 22 18 82. Varmt välkommen med din ansökan, vi ser fram emot att höra från dig!


Vad händer när jag skickat in min ansökan?

Vi läser igenom ansökningar löpande. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in på Min profil på Experis.se under Ansökningar.


Om Experis

Experis är ett konsult- och rekryteringsbolag specialiserat på att finna skickliga personer inom IT, teknik, ekonomi, ledarskap men även marknadsföring, försäljning och HR är viktiga delar av vår verksamhet. Vi vänder oss till talanger som vill ta nästa steg i karriären. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om kandidatens potential, får vi såväl talanger som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 50-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över och är en del av ManpowerGroup.