Våra landstäckande supportorganisationer i Sverige, Finland, Norge och Danmark tillhandahåller en kundnära slutanvändarsupport, LCM-hantering och infrastrukturtjänster. Självklart kan vi leverera Managed Services tjänster globalt.
Våra Managed Services garanterar en smidig övergång och säker drift av era olika verktyg samt applikationer.
Våra tjänster inkluderar:
- Service Desk
- Onsite Support
- Field Support
- Walk-in-Centers
Experis ökar ditt företags lönsamhet och produktivitet genom att administrera global molninfrastruktur, såsom Wintel, Unix, DB samt applikationsservrar och förvaring, allt enligt ITIL och ISO 27000-standard.
Vi hjälper dig med:
- Utvärdering och drift av operativa tjänster
- Tillgänglighet, kapacitet och efterfrågan
- Kontinuerligt förbättringsarbete inom kvalitetskontroll, riskhantering och automatisering
Vi har lång erfarenhet av att sköta våra kunders SAP-plattformar.
Vårt SAP Center of Excellence stöttar er organisation med:
- Global AMS
- SAP-plattformsadministration
- S/4HANA-migreringar och uppgraderingar
- Molnflytt

Vi tar tempen med tre aktuella frågor
"Just den ekonomiska möjligheten att skala upp eller ned tjänster utefter marknad och behov gör att många företag väljer att gå över till konsumptionsbaserade lösningar ."
LÄS HELA INTERVJUN